Taas täällä taas täällä ! no jipii. Mulla on menossa varmasti vuosisadan räkätauti. Siis flunssa johon kuuluu nuha, yskä, päänsärky, vaihtelevaa kuumeisuutta ja uutena tän aamun löydöksenä korvatulehdus molemmissa korvissa, ja taas antibiootteja syömään.. ärsyttävää, ne pilaa vastustuskyvyn ! Viimeks mulla oli korvatulehdus vissii kutosella. Sitä pienempänä mulla oli tosi paha parikin kertaa. Muttaa.. mitäs kaikkee on tapahtunu. Oltiin äidin kanssa Lontoossa viikko hiihtolomalla. Aaivan mah-ta-vaa ! No ehkä senkin takia, koska oon halunnu muuttaa sinne varmaan ala-asteelta asti. hihih rakastan britti aksenttia.. ja miekkosia jotka puhuvat sitä. ;) oi voi. Tine sai jäädä kylmään suomeen hyi hyi. Sääkin oli londonissa paljon lämpimämpi, vaikka siellä nyt satokin pari päivää. Mä en oo hirveesti semmoi ihminen jonka täytyy nähdä kaikki kaupunki nähtävyydet niinku london eye tai big ben, enemm. tykkään vaellella jossai ihme kujil, joka toteutuikin erittäin hyvin kun hiukan eksyttiin cityssa. :o Mutta joo, sinne ehdottomasti takas. Moonta ja monta kertaa uudestaan.. ennenkuin sanon hyvästit lopullisesti suomelle ja muutan sinne jossain siin lakin jälkee (jos saan lakin). No jaa, kyl mä varmaan tuun sit äitii joskus moikkaa. Kattoo ny. Isiltä on tullu viestejä ja viesteissä lähetetty naama pesuja, tintulta siis. Hyvin kaikki sujunu, ja juoksut niinku niiitä ei oliskaan. Tänään mä häivyn täältä isille ja vihdoin piitkän kahen viikon jälkeen nään mun vaavelin. jeij. Ens viikoks yritän saada ajan trimmaajalle, joo on omaki kone, mut voimat ei riitä 4 tuntiseen sessioon ton karvakasan kanssa, ku tälläkin hetkellä varmaa turkki laahaa maata. Yyh n. viikko sit tein mun yhteishaun lukioihin. Vähän kadutti valinnat pari päivää sitten vielä, mut nyt on kai ihan ok mieli. And it looks like this:

  1. Helsingin luonnontiede lukio (luonnontiedelinja)
  2. Sibelius lukio (tanssilinja)
  3. Hellu (tavislinja)
  4. Alppilan lukio
  5. Herttoniemen yhteiskoulu

Noiden keskiarvot on siin 8.72 - 8.17, ja mun on jotain 8.6 täl hetkel. Mutta tohon ekaan painottuu luonnontiede aineet eli mantsa, bilsa, kemma, fyssa ja matikka nii toi mun k.a nousee kuitenki. Sibiksen tanssiin uskoisin että pääsisin, jos en tohon ekaan nii sinne sit ainaki. Nykyisessä koulussani oon siis myös tanssilinjalla, nii olis se ihan kiva jatkaa samaa rataa ku tanssi on kuitenki mun elämä. Ja musa ! ;) Mutta ei tiiä viel, kesäl vast sit. 

Noniin, nyt oon selitelly  tarpeeks täs Selittelyy osios, joten lopetan tähän. päivänjatkoja & cheers